Політика повернення та заміни товарів

Загальні відомості

Наша політика повернення та відшкодування діє впродовж 14 днів з моменту отримання клієнтом товару, але не більше 45 днів з моменту замовлення товару Клієнтом.

Поверненню підлягають лише ті товари, що були придбані Клієнтом у Постачальника, які виявилися несправними чи пошкодженими і якими Клієнт не зміг користуватися за призначенням відповідно до документації Постачальника на товар.

Політика передбачає наступні етапи взаємодії:

  1. Звернення Клієнта
  2. Технічна підтримка та попередня оцінка проблеми
  3. Діагностика у лабораторії
  4. Відшкодування, заміна або ремонт

1. Звернення Клієнта

Якщо у вас виникла проблема з використанням товару і у вас є розуміння, що проблему потрібно шукати безпосередньо у товарі, ви можете звернутися до нас за допомогою.

Для цього вам потрібно написати лист на адресу info@iot-devices.com.ua.

Нам потрібно, щоб ви надали всі наявні у вас дані, а також дані, що доводять, що саме ви придбали у нас товар, стосовно якого ви звертаєтеся.

Бажано описати як саме ви використовуєте товар (схема підключення, опис режимів роботи, журнали, тощо) та у чому на ваш погляд є проблема з товаром.

2. Технічна підтримка та попередня оцінка проблеми

У випадку, коли товар дійсно виявився несправним і дистанційно (загальними засобами комунікацій) неможливо визначити причину несправності та/або її неможливо усунути шляхом консультацій зі службою підтримки Постачальника, Клієнт може  відправити несправний товар назад Постачальнику для проведення діагностики у лабораторії.

3. Діагностика у лабораторії

Клієнт із взаємним погодженням з Постачальником може повернути товар для проведення діагностики у лабораторії Постачальника.

Для цього необхідно, щоб ви за власний рахунок спрямували товар поштовим відправленням на вказану нами фізичну поштову адресу.

Як тільки ваше повернення буде отримане, ми проведемо технічну інспекцію пристрою.

Після визначення причини несправності що виникла, ми запропонуємо вам обгрунтовані для даного випадку опції:

  • повернення вартості товару (вартість поштової пересилки не відшкодовується);
  • заміну товару на новий аналогічний;
  • ремонт товару (лише у випадку, якщо товар має внутрішній технічний дефект, не пов’язаний порушенням загальних правил користування електронікою, чи припустимих режимів роботи товару).

Примітка. Причиною для повернення коштів, заміни чи ремонту товару не можуть бути несправності нанесені товару Клієнтом через власну помилку, необачність чи використання товару з порушенням правил користування електронними пристроями та електричними установками.

4. Відшкодування, заміна або ремонт

Опція: Повернення коштів

Повернення вартості товару відбувається на картку Клієнта протягом кількох днів з моменту взаємного погодження такого сценарію Клієнтом та Постачальником.

Товари придбані з розпродажу не відшкодовуються. Лише товари зі звичайною ціною можуть бути відшкодовані.

Опція: Заміна товару

У випадку взаємного погодження сценарію заміни товару, Постачальник протягом кількох днів відправляє Клієнту товар на заміну.

Лише пошкоджені та несправні товари підлягають заміні чи відшкодуванню. Нові та жодного разу не використані товари не повертаються та не відшкодовуються.

Опція: Ремонт товару

Цей сценарій вирішення проблеми застосовується лише у випадках, коли має економічний чи організаційний ефект, що переважає заміну товару на новий.

Наприклад, у випадку коли неможливо замінити товар на новий через відсутність на складі необхідних компонентів. Або коли товар має незначну ваду, яка легко і швидко усувається шляхом ремонту.

Якщо маєте запитання стосовно цієї політики, звертайтеся до нас.